سئوالات متداول


در این صفحه سعی نموده ایم تا سئوالات متداولی که ممکن است در ذهن شما عزیزان باشد را با پاسخ هایی کوتاه و ساده پاسخ دهیم. در صورتی که پاسخ سئوال خود را در اینجا پیدا نکردید ، آنها را با ما از طریق صفحه تماس با ما مطرح نمایید.

  • - اطلاعات بازگشتی از این سرویس تا چه میزان درست هستند؟
  • اطلاعات موجود برای IP ها و جزئیات مربوط به آنها بر اساس جدیدترین اطلاعات جمع آوری شده از ISP ها در دنیا و دیتابیس های به روز و معتبر در این سایت مورد استفاده قرار گرفته اند و به میزان بسیار زیادی صحت آنها مورد تأیید خواهد بود. برای اطمینان از این موضوع می توانید پس از ورود به صفحه اصلی ، جزئیات مربوط به IP شناسایی شده خود را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که در دیتابیس های این سایت ، اطلاعات بیش از ده میلیون IP معتبر اینترنتی ذخیره شده و در حال استفاده می باشند.
  • - دیتابیس اطلاعات این سایت هر چند وقت یکبار به روز رسانی می شود؟
  • اطلاعات ذخیره شده در بانک های اطلاعاتی این سایت در طی ماه یک یا دو نوبت به روز رسانی خواهند گردید.
  • - آیا می توان در هر لحظه نسبت به تهیه یک پلن متفاوت از پلن قبل اقدام نمود؟
  • این امکان به زودی بر روی وب سایت قرار خواهد گرفت. اما تا پیش از این برای تهیه پلن های بالاتر می باید درخواست جداگانه ای را ثبت نمایید.
  • - آیا امکان بازگشت وجه پلن های خریداری شده وجود دارد؟
  • از آنجایی که بسته آغازین برای کلیه کاربران به صورت رایگان ارائه می گردد و از این طریق کاربران می توانند با خدمات این وب سایت آشنا شده و آنرا تست نمایند ، امکان لغو سفارشات و بازگشت وجه در سایت وجود نخواهد داشت.
  • - در صورت تمام شدن اعتبار روزانه چه اتفاقی خواهد افتاد؟
  • در این صورت برای درخواست های ارسالی جدید شما به سرور ما پاسخی دریافت نخواهید کرد.
  • - چگونه از اتمام مدت زمان پلن خریداری شده خود آگاه خواهم شد؟
  • ما همه روزه ایمیل هایی را برای آن دسته از کاربران که بسته خریداری شده آنها تا پایان مدت اعتبار تنها 3 روز فاصله دارد ارسال خواهیم نمود. اما توصیه می نماییم که با توجه به امکان وجود اختلال در ارسال این ایمیل ها و یا اسپم شدن آنها ، شما نیز با بررسی به موقع حساب های کاربری خود این مورد را نظارت نمایند.
  • - ایا امکان تمدید پلن خریداری شده برای بیش از یک ماه وجود دارد؟
  • خیر. در حال حاضر کلیه تمدید پلن ها برای بازه یک ماهه امکان پذیر می باشند.
  • - برای تهیه بسته ها چگونه می توانم وجه خود را واریز کنم؟
  • پس از ورود به حساب کاربری خود می توانید به صورت آنلاین بسته های خود را سفارش داده و وجه آنها را پرداخت نمایید.
  • - آیا برای خریدهای انجام شده در این وب سایت فاکتور ارائه خواهد گردید؟
  • تا اطلاع ثانوی امکان ارائه فاکتور برای سفارشات شما عزیزان وجود نخواهد داشت.